ניווט
קרן כליף
מומחית להוראת
התכנות
אודות
מי אני
שיטת קרן כליף להוראת התכנות
לימוד יסודות התכנות בשיטה לפיתוח חשיבה תכנותית
צור קשר
הקורסים שלי
קורסים מוקלטים
פיצוח חשיבה תכנותית
מבוא למדעי המחשב בשפת Python
תכנות מונחה עצמים בשפת C++
יסודות פיתוח web
קורסים מוקלטים באתר GOOL
ScratchJR לילדים בגילאים 9-5
Scratch - תכנות ויזואולי לילדים בגילאים 11-8
מרצים
הדרכת והנחיית מרצים
סדנאות למרצים
ילדים ובני נוער
קורס ScartchJR לילדים בני 9-5 שאפילו עדיין אינם יודעים לקרוא ולכתוב!
קורס Scratch - תכנות ויזואלי לילדים בגילאים 11-8
פיצוח חשיבה תכנותית בשפת python - לגילאי 18-13
חברות
קורסים מקצועיים
תוכנית פרזנטציות
המלצות ותודות
דף הבית
רשימת סדנאות
מדעים מדויקים – חווית למידה שונה והוראה בשילוב מצגת מותאמת בשיטת קרן כליף
מדעים מדויקים – חווית למידה שונה והוראה בשילוב מצגת מותאמת בשיטת קרן כליף
מטרת הסדנה להקנות למרצים למדעים מדויקים, חשבונאות, כלכלה ומדעי החיים את העקרונות היישומים והפדגוגים להעברת שיעור באמצעות מצגת, שיוצגו ספציפית עבור מקצועות אלו. כמו כן יוצגו אמצעים להעברת החומר באופן חוויתי, מעניין, אינטראקטיבי ויעיל.
הצורך בידע זה נובע מכך שממאפייני לימודי מקצועות אלו הוא העומס הקוגניטיבי הרב על הלומד עקב כמות חומר עצומה שעל המרצה ללמד בכל שיעור. מצגות טובות בשילוב מעוררי עניין בשיעור מאפשרים לכל לומד לחזור על החומר בזמנו הנוח, ומנגישים את הידע באופן בהיר ומסודר.
בסדנה נראה כיצד לשמור על קהל מקשיב, עוקב ופעיל באמצעות מצגות מותאמות ושילוב תכנים מהאינטרנט. זאת, על-מנת לייצר עניין, קשב והקלה על העומס הקוגניטיבי, ע"י הפוגות מובנות הקשורות לחומר ושזורות ברצף ההרצאה.
מהי סדנת מצגות להוראת מדעים מדויקים בשיטת קרן כליף?
בסדנה נראה ונתרגל את העקרונות לשיעורים מבוססי מצגת כך שתהיה יעילה ונכונה מבחינה פדגוגית, ותיתן מענה לקשיי העומס הקוגניטיבי בשיעור באמצעות גורמים מעוררי עניין. נציג דרכים כיצד לגרום לקהל להקשיב לנו למרות שכל החומר כתוב במצגת, וכן כיצד להימנע מדקות בשיעור בהן אנו מדברים בידיעה שרק עוד מעט הסטודנטים יבינו ויראו את התמונה המלאה.
הסדנה מורכבת מ- 4 חלקים:
הצגת העקרונות הפדגוגים והיישומיים לבניית מצגת המתאימה למשפחת המקצועות שהוצגו לעיל: מהו העומס הרצוי בכל שקף, כיצד מסדרים את פרטי המידע השונים בשקף, כיצד מכניסים מידע רב לשקף, מהי הדרך הנכונה להציג דוגמה ארוכה על מספר שקפים, כיצד להשתמש בכל שטח השקף באופן מיטבי ואפקטיבי ללומדים וכן מהו סדר השקפים הנכון במצגת.
הצגת יישום העקרונות על מצגות של המשתתפים
דוגמאות לחומרים המייצרים עניין, קשב ושבירת העומס הקוגניטיבי בהרצאה
תרגול ויישום של המשתתפים את הנלמד על החומרים שלהם
יישום עקרונות אלו יאפשר ביסוס היסודות לכתיבת מצגות פשוטות, בהירות, מפורטות וקלות להבנה על מנת לאפשר לסטודנטים להשיג הבנה טובה יותר של החומר, תרגול ויישום.
למי הסדנה מיועדת?
מרצים למדעים המדויקים, חשבונאות, כלכלה ומדעי החיים.
מה אמרו המשתתפים?
הסדנה מעולה, יישומים במידה הנכונה ומציגה רעיונות כלליים חשובים.
סדנה מובנית ומסודרת.
המרצה מקצועית. מעבירה את החומר בעניין, באופן מועיל ושימושי מאוד, קשובה לשאלות. למדתי המון ואמליץ לאחרים להשתתף בסדנאות עתידיות של קרן ובסדנה זו בפרט.
יעיל מאוד!!!
הרצאה מאורגנת, מובנית עם המחשה ותרגול. מרצה מרתקת, סוחפת, ומעבירה בצורה מעוררת סקרנות עם הומור.
אודות קרן כליף
מרצה לקורסי תכנות למעלה מ- 13 שנים במוסדות אקדמיים שונים, חברת סגל במכללת אפקה להנדסה, מאמנת מרצים בתהליכים אישיים לשיפור איכות ההוראה, מנחה סדנאות המיועדות למרצים המלמדים מקצועות השייכים למדעים המדויקים ומפתחת "שיטת קרן כליף להוראת מקצועות התכנות".
בעלת תארים ראשון ושני במדעי המחשב, תואר שני נוסף בהוראת המדעים, תעודת הוראה, ובעלת הכשרה וניסיון כמאמנת אישית.
מה יש להביא לסדנה:
כשבוע לפני הסדנה כל משתתף יתבקש לשלוח למנחה מצגת לדוגמה לטובת הדוגמאות שיוצגו, ולסדנה עצמה להביא מצגת עליה ירצה לתרגל.
אורך הסדנה:
5 ש"א אקדמיות הכוללות גם תרגול מעשי של המשתתפים
מהי סדנת מצגות להוראת מדעים מדויקים בשיטת קרן כליף?
בסדנה נראה ונתרגל את העקרונות לשיעורים מבוססי מצגת כך שתהיה יעילה ונכונה מבחינה פדגוגית, ותיתן מענה לקשיי העומס הקוגניטיבי בשיעור באמצעות גורמים מעוררי עניין. נציג דרכים כיצד לגרום לקהל להקשיב לנו למרות שכל החומר כתוב במצגת, וכן כיצד להימנע מדקות בשיעור בהן אנו מדברים בידיעה שרק עוד מעט הסטודנטים יבינו ויראו את התמונה המלאה.
הסדנה מורכבת מ- 4 חלקים:
הצגת העקרונות הפדגוגים והיישומיים לבניית מצגת המתאימה למשפחת המקצועות שהוצגו לעיל: מהו העומס הרצוי בכל שקף, כיצד מסדרים את פרטי המידע השונים בשקף, כיצד מכניסים מידע רב לשקף, מהי הדרך הנכונה להציג דוגמה ארוכה על מספר שקפים, כיצד להשתמש בכל שטח השקף באופן מיטבי ואפקטיבי ללומדים וכן מהו סדר השקפים הנכון במצגת.
הצגת יישום העקרונות על מצגות של המשתתפים
דוגמאות לחומרים המייצרים עניין, קשב ושבירת העומס הקוגניטיבי בהרצאה
תרגול ויישום של המשתתפים את הנלמד על החומרים שלהם
יישום עקרונות אלו יאפשר ביסוס היסודות לכתיבת מצגות פשוטות, בהירות, מפורטות וקלות להבנה על מנת לאפשר לסטודנטים להשיג הבנה טובה יותר של החומר, תרגול ויישום.
למי הסדנה מיועדת?
מרצים למדעים המדויקים, חשבונאות, כלכלה ומדעי החיים.
מה אמרו המשתתפים?
הסדנה מעולה, יישומים במידה הנכונה ומציגה רעיונות כלליים חשובים.
סדנה מובנית ומסודרת.
המרצה מקצועית. מעבירה את החומר בעניין, באופן מועיל ושימושי מאוד, קשובה לשאלות. למדתי המון ואמליץ לאחרים להשתתף בסדנאות עתידיות של קרן ובסדנה זו בפרט.
יעיל מאוד!!!
הרצאה מאורגנת, מובנית עם המחשה ותרגול. מרצה מרתקת, סוחפת, ומעבירה בצורה מעוררת סקרנות עם הומור.
אודות קרן כליף
מרצה לקורסי תכנות למעלה מ- 13 שנים במוסדות אקדמיים שונים, חברת סגל במכללת אפקה להנדסה, מאמנת מרצים בתהליכים אישיים לשיפור איכות ההוראה, מנחה סדנאות המיועדות למרצים המלמדים מקצועות השייכים למדעים המדויקים ומפתחת "שיטת קרן כליף להוראת מקצועות התכנות".
בעלת תארים ראשון ושני במדעי המחשב, תואר שני נוסף בהוראת המדעים, תעודת הוראה, ובעלת הכשרה וניסיון כמאמנת אישית.
מה יש להביא לסדנה:
כשבוע לפני הסדנה כל משתתף יתבקש לשלוח למנחה מצגת לדוגמה לטובת הדוגמאות שיוצגו, ולסדנה עצמה להביא מצגת עליה ירצה לתרגל.
אורך הסדנה:
5 ש"א אקדמיות הכוללות גם תרגול מעשי של המשתתפים
ליצירת קשר, מלא/י פרטים:
דוא"ל
שם מלא
מוסד אקדמי
תוכן ההודעה
שדה אבטחה. אין צורך למלא אותו
×
על מנת לצפות במצגות עליך להתחבר לאתר
להרשמה לאתר לחץ כאן